Mash-UP

Prezentace chytrých aplikací, které usnadňují podnikání

 

 Přijďte se inspirovat - nebo soutěžit!

Digitální svět běží naplno a s ním přichází i tisíce chytrých aplikací, které dokážou podnikání zjednodušit, zrychlit a často i výrazně zlevnit. A právě o těch bude MASH-UP,  akce Okresní hospodářské komory Opava v rámci projektu Opava podniká, kde se potkají inovace, byznys a soutěžní napětí.

 

datum:
27. 11. 2025
čas:
17:00 - 22:00
místo:
KLUB ART - Beethovenova, 746 01 Opava 1
cena:
zdarma

PROGRAM

ÚVODNÍ SLOVO ŘEDITELE OHK OPAVA LUKÁŠE PETŘÍKA

PREZENTACE SOUTĚŽÍCÍCH

VYHODNOCENÍ ODBORNOU POROTOU

Diskuze a networking

 

Co Vás čeká?

Na pódiu se postupně představí až patnáct soutěžících, z nichž každý bude mít pět minut na prezentaci aplikace, kterou považuje za přínosnou pro podnikatelskou praxi ať už se jedná o mobilní, či webovou platformu.

 Podmínka účasti: nemusí jít o vlastní produkt. Soutěžící mohou prezentovat i aplikaci, kterou sami aktivně využívají, avšak dokážou odborně ukázat její přínos a praktické využití v podnikání.

Cílem akce je představit inovativní, efektivní a snadno implementovatelné digitální nástroje, které podporují různé oblasti podnikání - od marketingu a komunikace přes projektové řízení až po strategické rozhodování a optimalizaci firemních procesů.

Co si odnesou výherci?

O vítězích rozhodne odborná porota společně s publikem, kteří udělí titul Nejlepší prezentace MASH-UP 2025.

Na oceněné soutěžící čekají atraktivní finanční výhry:

🥇 1. místo – 10 000 Kč
🥈 2. místo – 7 000 Kč
🥉 3. místo – 5 000 Kč

Kromě finanční odměny získají vítězové také cennou publicitu a pozornost lokálních podnikatelů, investorů i médií, což může být skvělou příležitostí pro rozvoj jejich profesních projektů a spolupráce.

Podmínky registrace

Přihlásit se můžete buď jako host - nejpozději do 23. listopadu a přijít se inspirovat,
nebo jako soutěžící - do 16. listopadu.

Kapacita akce je omezena na 80 osob.

Počet soutěžících je limitován na 15 míst, proto platí: kdo se přihlásí dříve, ten prezentuje!

Pokud se rozhodnete soutěžit, je nutné spolu s přihláškou zaslat také krátkou prezentaci o vybrané aplikaci – v rozsahu maximálně 5 slidů (ve formátu PDF, PowerPoint nebo Keynote).

 Pro koho je akce určená

  •  podnikatele, startupisty, freelancery, zaměstnance 
  • studenty a inovátory
  • i širokou veřejnost, která chce poznat nejnovější trendy v byznys technologiích

Proč se zúčasnit?

  •  Získáte inspiraci, kterou můžete využít ve svém podnikání už následující den
  •  Navážete kontakty s podnikateli a lidmi, kteří chtějí posouvat věci vpřed
  •  Užijete si skvělou atmosféru, soutěžní napětí a několik příjemných překvapení
  • Připraveno bude také občerstvení od firmy Fingerfood & Catering, které doplní příjemný networkingový večer

 

Kapacita akce je omezená - doporučujeme včasnou registraci.

Těšíme se na setkání s Vámi!

Moderátor

Petr Kubala

Porota

Lukáš Pavelek

Předseda OHK Opava

Tomáš Gřešek

člen představenstva OHK Opava

Pavel Meletzký

Náměstek primátora SMO

Napište otázky, které vás zajímají 

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *