Mash-UP

Prezentace chytrých aplikací, které usnadňují podnikání

 

 Přijďte se inspirovat - nebo soutěžit!

Digitální svět běží naplno a s ním přichází i tisíce chytrých aplikací, které dokážou podnikání zjednodušit, zrychlit a často i výrazně zlevnit. A právě o těch bude MASH-UP,  akce Okresní hospodářské komory Opava v rámci projektu Opava podniká, kde se potkají inovace, byznys a soutěžní napětí.

 

datum:
27. 11. 2025
čas:
17:00 - 22:00
místo:
KLUB ART - Beethovenova, 746 01 Opava 1
cena:
zdarma

PROGRAM

ÚVODNÍ SLOVO ŘEDITELE OHK OPAVA LUKÁŠE PETŘÍKA

PREZENTACE SOUTĚŽÍCÍCH

VYHODNOCENÍ ODBORNOU POROTOU

Diskuze a networking

 

Co Vás čeká?

Na pódiu se postupně představí až patnáct soutěžících, z nichž každý bude mít pět minut na prezentaci aplikace, kterou považuje za přínosnou pro podnikatelskou praxi ať už se jedná o mobilní, či webovou platformu.

 Podmínka účasti: nemusí jít o vlastní produkt. Soutěžící mohou prezentovat i aplikaci, kterou sami aktivně využívají, avšak dokážou odborně ukázat její přínos a praktické využití v podnikání.

Cílem akce je představit inovativní, efektivní a snadno implementovatelné digitální nástroje, které podporují různé oblasti podnikání - od marketingu a komunikace přes projektové řízení až po strategické rozhodování a optimalizaci firemních procesů.

Co si odnesou výherci?

O vítězích rozhodne odborná porota společně s publikem, kteří udělí titul Nejlepší prezentace MASH-UP 2025.

Na oceněné soutěžící čekají atraktivní finanční výhry:

🥇 1. místo – 10 000 Kč
🥈 2. místo – 7 000 Kč
🥉 3. místo – 5 000 Kč

Kromě finanční odměny získají vítězové také cennou publicitu a pozornost lokálních podnikatelů, investorů i médií, což může být skvělou příležitostí pro rozvoj jejich profesních projektů a spolupráce.

Podmínky registrace

Přihlásit se můžete buď jako host - nejpozději do 23. listopadu a přijít se inspirovat,
nebo jako soutěžící - do 16. listopadu.

Kapacita akce je omezena na 80 osob.

Počet soutěžících je limitován na 15 míst, proto platí: kdo se přihlásí dříve, ten prezentuje!

Pokud se rozhodnete soutěžit, je nutné spolu s přihláškou zaslat také krátkou prezentaci o vybrané aplikaci – v rozsahu maximálně 5 slidů (ve formátu PDF, PowerPoint nebo Keynote).

 Pro koho je akce určená

  •  podnikatele, startupisty, freelancery, zaměstnance 
  • studenty a inovátory
  • i širokou veřejnost, která chce poznat nejnovější trendy v byznys technologiích

Proč se zúčasnit?

  •  Získáte inspiraci, kterou můžete využít ve svém podnikání už následující den
  •  Navážete kontakty s podnikateli a lidmi, kteří chtějí posouvat věci vpřed
  •  Užijete si skvělou atmosféru, soutěžní napětí a několik příjemných překvapení
  • Připraveno bude také občerstvení od firmy Fingerfood & Catering, které doplní příjemný networkingový večer

 

Kapacita akce je omezená - doporučujeme včasnou registraci.

Těšíme se na setkání s Vámi!

Moderátor

Petr Kubala

Porota

Lukáš Pavelek

Předseda OHK Opava

Petr Hlaváček

Místopředseda OHK Opava

Tomáš Gřešek

člen představenstva OHK Opava

Zástupce SMO

Pozice

Napište otázky, které vás zajímají 

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *