Mash-UP
Prezentace chytrých aplikací, které usnadňují podnikání
Přijďte se inspirovat - nebo soutěžit!
Digitální svět běží naplno a s ním přichází i tisíce chytrých aplikací, které dokážou podnikání zjednodušit, zrychlit a často i výrazně zlevnit. A právě o těch bude MASH-UP, akce Okresní hospodářské komory Opava v rámci projektu Opava podniká, kde se potkají inovace, byznys a soutěžní napětí.
PROGRAM
ÚVODNÍ SLOVO ŘEDITELE OHK OPAVA LUKÁŠE PETŘÍKA
PREZENTACE SOUTĚŽÍCÍCH
VYHODNOCENÍ ODBORNOU POROTOU
Diskuze a networking
Co Vás čeká?
Na pódiu se postupně představí až patnáct soutěžících, z nichž každý bude mít pět minut na prezentaci aplikace, kterou považuje za přínosnou pro podnikatelskou praxi ať už se jedná o mobilní, či webovou platformu.
Podmínka účasti: nemusí jít o vlastní produkt. Soutěžící mohou prezentovat i aplikaci, kterou sami aktivně využívají, avšak dokážou odborně ukázat její přínos a praktické využití v podnikání.
Cílem akce je představit inovativní, efektivní a snadno implementovatelné digitální nástroje, které podporují různé oblasti podnikání - od marketingu a komunikace přes projektové řízení až po strategické rozhodování a optimalizaci firemních procesů.
Co si odnesou výherci?
O vítězích rozhodne odborná porota společně s publikem, kteří udělí titul Nejlepší prezentace MASH-UP 2025.
Na oceněné soutěžící čekají atraktivní finanční výhry:
🥇 1. místo – 10 000 Kč
🥈 2. místo – 7 000 Kč
🥉 3. místo – 5 000 Kč
Kromě finanční odměny získají vítězové také cennou publicitu a pozornost lokálních podnikatelů, investorů i médií, což může být skvělou příležitostí pro rozvoj jejich profesních projektů a spolupráce.
Podmínky registrace
Přihlásit se můžete buď jako host - nejpozději do 23. listopadu a přijít se inspirovat,
nebo jako soutěžící - do 16. listopadu.
Kapacita akce je omezena na 80 osob.
Počet soutěžících je limitován na 15 míst, proto platí: kdo se přihlásí dříve, ten prezentuje!
Pokud se rozhodnete soutěžit, je nutné spolu s přihláškou zaslat také krátkou prezentaci o vybrané aplikaci – v rozsahu maximálně 5 slidů (ve formátu PDF, PowerPoint nebo Keynote).
Pro koho je akce určená
- podnikatele, startupisty, freelancery, zaměstnance
- studenty a inovátory
- i širokou veřejnost, která chce poznat nejnovější trendy v byznys technologiích
Proč se zúčasnit?
- Získáte inspiraci, kterou můžete využít ve svém podnikání už následující den
- Navážete kontakty s podnikateli a lidmi, kteří chtějí posouvat věci vpřed
- Užijete si skvělou atmosféru, soutěžní napětí a několik příjemných překvapení
- Připraveno bude také občerstvení od firmy Fingerfood & Catering, které doplní příjemný networkingový večer
Kapacita akce je omezená - doporučujeme včasnou registraci.
Těšíme se na setkání s Vámi!
Moderátor

Petr Kubala
Porota

Lukáš Pavelek

Petr Hlaváček

Tomáš Gřešek

Zástupce SMO
Napište otázky, které vás zajímají
