Marketing – slovo, které může být pro mnohé podnikatele děsivým výrazem. Je to často chápáno jako nevyčerpatelná černá díra na peníze, která nepřináší žádné konkrétní výsledky. Nicméně, je to i nástroj, který v rukou správných odborníků dokáže být klíčem k rozvoji firmy a navýšení zisku. A právě o této transformaci pohledu na marketing a jeho efektivním využívání bude naší hlavní tématem na nadcházejícím workshopu.
Hana Slípková – marketingová manažerka ve společnosti Stoklasa textilní galanterie – se podělí o to, jakými způsoby a cestami si buduje značku jeden z největších prodejců textilní galanterie a látek v ČR – firma Stoklasa. Prozradí, jaké klíčové prvky vedou k posilování povědomí o značce a budování loajality zákazníků.
A Markéta Švrčková – majitelka firmy Černá Ovečka – představí rozdíly mezi B2C vs. B2B marketingem. A co očekávat, když děláte „in house“ marketing x marketingová agentura x marketingová spolupráce s freelancery.
Kdy: 18. dubna 2024
Kde: Bistro Dík a Čau v Opavě
Vstupné: zdarma – nutná registrace předem.
Na naší akci „Jak na efektivní marketing“ nebudeme jenom pasivně poslouchat teoretická vystoupení. Společně se zaměříme na konkrétní příklady úspěšných firem jako Stoklasa nebo Černá ovečka a jejich přístup k marketingu. Chceme s vámi sdílet jejich zkušenosti, příběhy o úspěchu i selhání, a co je důležité – lekce, které z toho vyvodili a používají v praxi.
Na co se můžete těšit?
Tato akce není jen dalším nudným seminářem. Je to jedinečná příležitost získat konkrétní rady a nástroje, které vám pomohou zvýšit účinnost vašeho marketingového úsilí. Takže pokud chcete zjistit, jak efektivně investovat do marketingu a dosáhnout úspěchu ve vašem podnikání, neváhejte a registrujte se zdarma!
Své místo si rezervujte TADY.
Přednáška je součástí projektu Opava podniká, který podporuje rozvoj podnikání v Opavě.
Těšíme se na setkání s vámi!
BUĎME SPOLU V KONTAKTU
Chcete aktuální informace
Přihlaste se k odběru NEWSLETTERU
- budeme vám zasílát zajímavé informace přímo na váš e-mail