Kolik zakázek vám přináší web?
Ukážeme si, že i malý podnikatel může mít webové stránky, které mu přinášejí zakázky, aniž by musel platit reklamu.
Každý web by měl plnit cíle, které mu zadal jeho majitel. Přinášet objednávky, kontakty, zájemce o spolupráci nebo nové odběratele newsletteru. Aby to mohl dělat, musí být v dobrém technickém stavu a spolupracovat se svým internetovým okolím, a to za podmínek, které povoluje zákon.
PROGRAM
ÚVOD
PREZENTACE
DISKUSE
NETWORKING
Proč se zúčastnit?
Každý web by měl plnit cíle, které mu zadal jeho majitel:
- přinášet objednávky,
- kontakty,
- zájemce o spolupráci
- nebo nové odběratele newsletteru.
Aby to mohl dělat, musí být v dobrém technickém stavu a spolupracovat se svým internetovým okolím, a to za podmínek, které povoluje zákon.
Jak tohoto ideálního stavu dosáhnout, tedy aby byl web rychlý, nalezitelný ve vyhledávačích, přesvědčivý pro návštěvníky a poskytoval data, které můžeme využít dále pro náš marketing si ukážeme v rámci workshopu.
Bonus pro účastníky!
Rychlý audit webu. Vlastimil Ott najde 3 hlavní nedostatky vašeho webu, které brání jeho úspěchu a omezují jeho obchodní výkon.
SPEAKER
Vlastimil Ott
MODERUJE
Tomáš Gřešek
Napište otázky, které vás zajímají k tématu workshopu