Jak vytvořit (prodejní) texty nejen na web
Jak na texty, které si získají pozornost a dovedou k nákupu
Nejsou totiž texty jako texty!
Je rozdíl napsat román, nebo prodejní texty na web a sociální sítě.
PROGRAM
ÚVOD
PREZENTACE
DISKUSE
NETWORKING
Proč se zúčastnit?
V rámci online přednášky se podíváme na:
- 3 základní pilíře pro tvorbu (prodejních) textů
- co MUSÍ každý dobrý (prodejní) text obsahovat
Odhalím klíčové pravidlo “Proč se na své produkty a služby NEsmíme dívat s klapkami na očích.
Ukážu vám proč se musíte vžít se do kůže klienta - a hlavně jak na to!
A co jste možná nečekali! Podíváme se na to, jak by texty NEměly vypadat, aby zaujaly vaše potenciální klienty.
Informace z přednášky budete moci využít pro psaní textů pro:
- webové stránky,
- články,
- sociální sítě,
- e-mail marketing.
Aby to nebylo ale jen o povídání teoretických rad a pravidel, domluvili jsme se s Míšou, že se na to podíváme i prakticky … všichni, kdo se proto registrují a mají už své www stránky mohou poslat jednu konkrétní webovou adresu - nutno poslat do neděle 9. 6. V rámci přednášky vybereme 2 webové stránky, na které se v rámci přednášky podíváme a rozebere, co je dobře, špatně a jak to zlepšit!
Přednášející
Michaela Gřešková
Moderuje
Tomáš Gřešek
Napište otázky, které Vás zajímají k tématu workshopu