VIII. WORKSHOP - Procesy: Jak řídit podnikání?

 Chcete zlepšit efektivitu svého podnikání, lépe organizovat svůj tým a dosáhnout lepších výsledků? Přijďte na workshop zaměřený na procesy a řízení podnikání, kde se naučíte, jak strukturovaně přistupovat k fungování firmy a zjednodušit její provoz.

datum:
9.1. 2025
čas:
16:00 - 18:00
místo:
v zasedací místnosti Rady statutárního města Opavy (Horní náměstí 69, přízemí, budova Hlásky)
cena:
zdarma - pro registrované (kapacita omezena max. 20 osob)

Workshop se zaměří na zlepšení procesního řízení ve firmách. Účastníci se naučí definovat a optimalizovat firemní procesy, nastavovat jasnou strukturu a odpovědnosti v týmu, identifikovat slabá místa a eliminovat neefektivitu. Součástí bude také zavádění moderních nástrojů pro jednodušší řízení podnikání. Díky praktickým příkladům a metodám se naučí vytvářet funkční a přehledné procesy podporující růst a stabilitu podnikání.

PROGRAM

ÚVOD

REGISTRACE

Registrace účastníků

PREZENTACE

Lukáše Pavelka a Radka Výtiska

DISKUZE A NETWORKING

Prostor pro vaše otázky

Tento workshop je určen pro všechny, kteří chtějí:

 

  • Zefektivnit chod své firmy pomocí lepší organizace procesů.
  • Zvýšit výkonnost a produktivitu svého týmu.
  • Lépe porozumět fungování moderních nástrojů pro řízení podnikání.
  • Posílit svou schopnost strategicky řídit růst firmy.

 

 

Lektoři

Lukáš Pavelek

Radek Výtisk

Napište otázky, které vás zajímají 

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů