V. WORKSHOP - Škála produktů

Na tomto workshopu se zaměříme na klíčové strategie pro optimalizaci a rozšiřování produktového portfolia tak, abyste mohli lépe porozumět potřebám a očekáváním svých zákazníků.

datum:
21.11. 2024
čas:
16:00 - 18:00
místo:
LoveCowork Opava (Na Rybníčku 521/56, Opava)
cena:
zdarma - pro registrované (kapacita omezena max. 20 osob)

Workshop nabídne účastníkům praktické nástroje a strategie, jak přizpůsobit a rozšířit produktovou nabídku, aby vyhovovala měnícím se potřebám zákazníků, a zároveň se dozvědí, jak udržet svou nabídku konkurenčně atraktivní a přínosnou pro dlouhodobý růst firmy.

PROGRAM

ÚVOD

REGISTRACE

Registrace účastníků

PREZENTACE

Petra Hlaváčka

DISKUZE A NETWORKING

Prostor pro vaše otázky

Co se na workshopu dovíte?

 

 

  •  Analýzu trhu a cílového zákazníka - Identifikace zákaznických segmentů a jejich specifických potřeb.
  •  Optimalizaci stávající produktové nabídky - Jak zhodnotit stávající produktové portfolio, identifikovat silné a slabé stránky produktů.
  •  Strategii rozšiřování produktové řady -  Posouzení rizik a příležitostí spojených s rozšiřováním nabídky.
  • Techniku cenotvorby a pozicování nových produktů - Jak správně nastavit ceny nových produktů vzhledem k trhu a očekávání zákazníků.
  • Efektivní marketing a prezentaci produktové nabídky - Tipy na úspěšné uvedení nových produktů na trh.

 

Napište otázky, které vás zajímají 

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů