V. WORKSHOP - Škála produktů
Na tomto workshopu se zaměříme na klíčové strategie pro optimalizaci a rozšiřování produktového portfolia tak, abyste mohli lépe porozumět potřebám a očekáváním svých zákazníků.
datum:
21.11. 2024
čas:
16:00 - 18:00
místo:
LoveCowork Opava (Na Rybníčku 521/56, Opava)
cena:
zdarma - pro registrované (kapacita omezena max. 20 osob)
Workshop nabídne účastníkům praktické nástroje a strategie, jak přizpůsobit a rozšířit produktovou nabídku, aby vyhovovala měnícím se potřebám zákazníků, a zároveň se dozvědí, jak udržet svou nabídku konkurenčně atraktivní a přínosnou pro dlouhodobý růst firmy.
PROGRAM
ÚVOD
REGISTRACE
Registrace účastníků
PREZENTACE
Petra Hlaváčka
DISKUZE A NETWORKING
Prostor pro vaše otázky
Co se na workshopu dovíte?
- Analýzu trhu a cílového zákazníka - Identifikace zákaznických segmentů a jejich specifických potřeb.
- Optimalizaci stávající produktové nabídky - Jak zhodnotit stávající produktové portfolio, identifikovat silné a slabé stránky produktů.
- Strategii rozšiřování produktové řady - Posouzení rizik a příležitostí spojených s rozšiřováním nabídky.
- Techniku cenotvorby a pozicování nových produktů - Jak správně nastavit ceny nových produktů vzhledem k trhu a očekávání zákazníků.
- Efektivní marketing a prezentaci produktové nabídky - Tipy na úspěšné uvedení nových produktů na trh.
Lektoři
Petr Hlaváček
Napište otázky, které vás zajímají